Softwer za turisticke agencije

Softver za turisticke agencije

Program za vodnjenje turisticke agencije vec dugi niz godina koristi preko 50 agencija u regionu.

I taj broj se stalno povecava.

Posle nekoliko godina testiranja i usavrsavanja programa za vodjenje turisticke agencije koji vec 5 godine sami koristimo i testiramo, izasli smo i u distribuciju tog programa.
Softversko rešenje namenjeno lakšem vođenju poslovanja turističke agencije ( subagenta i tour operatora). Odlikuje ga pregledan i  interfejs, brzina rada, mogućnost korišćenja na više računara u lokalnoj mreži odjednom, lakoća rukovanja i mogućnost prilagođavanja softvera prema potrebama klijenta.

Novo ! Nova verzija softvera je pustena u rad !

Cloud, pristup sa mobilnih uredjaja, online booking

Karakteristike:

  • smanjuje angažovanje ljudstva na izradi obavezne dokumentacije što istima

omogućava da se više posvete klijentima i promovišu svoju aktuelnu turističku
ponudu;

  • administrativne greške prilikom vođenja obaveznih i analitičkih evidencija

svodi na minimum;

  • pripremljen je za prijem podataka o turističkoj ponudi lokaliteta gde se

turistička agencija nalazi, a buduci da su podaci konfigurisani za automatsko
slanje na web stranice, omogućava i postavku lokalne turističke ponude na
web sajt turističke agencije koja ga koristi;

  • omogućava deljenje sopstvene turističke ponude sa drugim turističkim

agencijama;

  • program je proizvod dugogodišnje saradnje turističke agencije Fun Tours 2002

Doo, sa firmom za Web dizajn i razvoj sofware-a Nova Soft Doo uz aktivno
učešće knjigovodstvene agencije TOG iz Novog Sada, što garantuje da gotovo
da ne postoji aspekt u radu turističke agencije koji nije obuhvaćen i koji nije
adekvatno pokriven sa strane primene važećih zakonskih akata;

  • programski paket je konfigurisan tako da je otvoren za eventualne naknadne

promene i dodavanje dopunskih opcija a sve u cilju zadovoljavanja specifičnih
zahteva konkretne turističke agencije.

  • program omogućava opciju (nije obavezno) da svaki klijent pristupom web

stranici agencije koja ga koristi (bezbedan link zaštićen šifrom koju ima samo
klijent) može da stekne kompletan uvid u stanje svoje finansijske kartice, što
doprinosi transparentnosti rada na relaciji Turistička Agencija – Klijent;

  • buduci da se manipulacija podacim vrši preko Web servera, omogućen je

pristup podacima ovlašćenim licima turističke agencije, preko web-a, ali samo
ako imaju instaliranu verziju programske aplikacije, čime se omogućava
aktivna simultana kontorla rada svih zaposlenih od strane rukovodećeg kadra,
a buduci da se podacima pristupa samo kroz aplikaciju (ne moze preko web
browser-a) bezbednost je na visokom nivou;

Omogućen je rad većeg broja poslovnih jedinica (ogranaka) i većeg broja
radnih stanica, iste turističke agencije, simultano, a izveštaji i analitike se
mogu voditi na nivou:

  • poslovne jedinice;
  • konkretnog korisnika;
  • grupe korisnika;
  • cele agencije;

Programski paket podržava rad sa dinarskom i deviznom evidencijom uplata i
zaduženja, što otvara mogućnost za saradnju sa klijentima van R.Srbije;
Specifikacija i karakteristike programskog paketa AgTravelSoft

Klijenti (objedinjeni podaci za sve Klijente)

  • Podela klijenta na kategorije - kupce, organizatore, subagente i dobavlčjače, sa

kompletnim identifikacionim podacima, podacima za kontakt, kao i ostalim
podacima po konkretnom zahtevu

  • Laka pretraga i pronalaženje podataka o konkretnom klijentu;
  • Definisanje rabatnih stopa (opciono);
  • definisanje opštih uslova putovanja za svakog organizatora ponaosob

(izuzetno lako koristeći Copy-Paste opciju iz bilo kojeg elektronskog
dokumenta gde su definisani OUP organizatora)
Destinacije (podaci potrebni za ugovore o putovanju, račune i predračune...)

  • Evidencija Država, Regija(unutar država), Gradova, objekata....
  • Opcija je usmerena na kasniji lak pregled i analitiku po bilo kojem od

parametara iz podataka o destinaciji;

  • evidencija City Tura kao posebnog i specifičnog oblika definisanja destinacija;

Ugovori o putovanju (najobimniji deo programskog paketa) – u daljem textu
Ugovori

  • Postavljenje Ugovora u status Aktivan, U pripremi, Storno;
  • Izbor Organizatora, nosioca ugovora, kompletnih podataka o destinaciji
  • putovanja (Drzava,grad, objekat...);
  • podaci o smeštaju (Objekat, vrsta smeštaja, struktura smeštaja, količina...)
  • podaci o svim potrebnim datumima (datum zaključenja ugovora, polazak,
  • početak i završetak aranžmana, trajanje...)
  • posebne napomene vezane za ugovor;
  • Podaci o uslugama koje su predmet ugovora o putovanju;
  • Kompletni podaci o svim putnicima (ime i prezime, adresa, mesto, telefon,
  • JMBG, datum rođenja, kategorija putnika)
  • podaci o izvršenim uplatama po konkretnom ugovoru (mogu se uvek
  • dopunjevati sa novim uplatama ako se uplate za isti ugovor vrše više puta)
  • generisanje plana otplate ukoliko se ugovor plaća u više rata;
  • izdavanje priznanica-avansnih računa za svaku konkretnu uplatu po
  • zaključenom Ugovoru, sa napomenom o ostatku iznosa za plaćanje na dan
  • poslednje uplate;
  • automatsko generisanje finansijskog izveštaja o obavezama koje se
  • evidentiraju u KIR obrazac;
  • automatsko generisanje i izdavanje fakture, profakture, gotovinskog računa,
  • vocher-a, jednim klikom na odabranu opciju;
  • štampanje fiskalnog računa direktno iz ugovora bez prethodnog unošenja
  • podataka u fiskalni uređaj (ukoliko je fiskalni uređaj adekvatne konfiguracije,
  • npr. fiskalne kase EuroInformatika, HCP, ComTrade. – odredjeni modeli);

 

Profakture

  • izdavanje profaktura direktno iz Ugovora ili manulenim unosom podataka u
  • konkretni dokumenat;
  • izdavanje profakture za dinarsko i devizno plaćanje (sa podacima o SVIFT-u);
  • Pregled izdatih profaktura (sortiranje po datumu, klijentu, iznosu...);
  • filtriranje podataka iz profakture po Klijentu, broju za prikaz i rečima koje se
  • sadrže u sadržaju profakture;
  • štampa profakture;
  • automatsko generisanje PDF dokumenta iz profakture;
  • automatsko salnje Profakture u PDF formatu na zadatu e-mail adresu;
  • evidencija aktivnih i neaktivnih profaktura;

Fakture

  • izdavanje faktura direktno iz Ugovora ili manulenim unosom podataka u
  • konkretni dokumenat;
  • izdavanje fakture za dinarsko i devizno plaćanje (sa podacima o SVIFT-u);
  • Pregled izdatih faktura (sortiranje po datumu, klijentu, iznosu...);
  • filtriranje podataka iz fakture po Klijentu, broju za prikaz i rečima koje se
  • sadrže u sadržaju fakture;
  • štampa fakture;
  • automatsko generisanje PDF dokumenta iz fakture;
  • automatsko salnje fakture u PDF formatu na zadatu e-mail adresu;
  • evidencija aktivnih i neaktivnih faktura;

Gotovinski računi (GR)

  • izdavanje GR direktno iz Ugovora ili manulenim unosom podataka u
  • konkretni dokumenat;
  • izdavanje GR za dinarsko plaćanje;
  • Pregled izdatih GR (sortiranje po datumu, klijentu, iznosu...);
  • filtriranje podataka iz GR po Klijentu, broju za prikaz i rečima koje se sadrže
  • u sadržaju GR;
  • štampa GR;
  • automatsko generisanje PDF dokumenta iz GR;
  • automatsko salnje GR u PDF formatu na zadatu e-mail adresu;
  • evidencija aktivnih i neaktivnih GR;

Avansni računi (AR)

  • izdavanje AR direktno iz Ugovora ili manulenim unosom podataka u
  • konkretni dokumenat;
  • izdavanje AR za dinarsko i devizno plaćanje;
  • Pregled izdatih AR (sortiranje po datumu, klijentu, iznosu...);
  • filtriranje podataka iz AR po Klijentu, broju za prikaz i rečima koje se sadrže
  • u sadržaju AR;
  • štampa AR;
  • automatsko generisanje PDF dokumenta iz AR;
  • automatsko salnje AR u PDF formatu na zadatu e-mail adresu;
  • evidencija aktivnih i neaktivnih AR;

Troškovi

  • generisanje neograničenog broja vrsta troškova po kojima će se pratiti troškovi
  • rada agencije;
  • evidenciju svih troškova po datumu, opisu, iznosu podeljenih prema vrsti
  • troška;

IZVEŠTAJI
Na osnovu unetih podataka, program automatski generiše izveštaje.
Navodimo samo neke od postojećih izveštaja, a mogućnosti su neograničene i
zavise od konkretnih potreba turističe agencije:

  • pregled ugovora po statusu (Aktivan, Priprema, Storno i jednostavno
  • prevođenje iz jednog u drugi status);
  • Evidenciju razduženja (uplata) turističke agencije prema Organizatoru koji je
  • naveden kao organizator turističkog putovanja u konkretnom Ugovoru;
  • Kompletan spisak dužnika po Ugovorima na zadati datum - period;
  • Kompletan spisak zaduženja turističke agencije prema svim organizatorima na
  • zadati datum – period;
  • Pregled prodatih aranžmana za period, po datumu, po destinaciji,
  • organizatoru...
  • Pregled izdatih faktura, profaktura, gotovniskih računa, avansnih računa, sa
  • mogućnosti filtriranja i sortiranja po gotovo svakom od podataka;
  • Pregled troškova prema vrsti troška, za dan, za period....
  • Finansijske kartice kupaca i organizatora,
  • Pregled prodaje aranžmana po svakom zaposlenom, korisniku koji se
  • prijavljuje za rad u programu;
  • Evidenciju savakog prijavljivanja u program sa User name i pasword;
  • Obrasci KIR za račune, konačne ralune, avansne račune;
  • ostali izveštaji po konkretnom zahtevu...

Pored svega navedenog, program podržava rad sa više korsnika, podeljenih u
korsničke grupe.

Na rukovodećem kadru agencije korisnika programa je da ispostavi konkretan
zahtev u smislu prava pristupa odrđenim podacima. Podaci se mogu učiniti
dostupnim ili nedostupnim za odrđene grupe korisnika ili konkretne korsnike.
Budući da je, kao smo naveli, program nastao u saradnji trusitičkih radnika,
programera i knjigovođa, a da smo svesni da se zakoni i pravne norme menjaju,
program je predviđen za relatino brze promene i otvoren za nadogradnju.

U cenu programa je uracunata
instalacija programa na 5 kompjutera (Nije potrebna mreza) (Program se moze instalirati na neogranicen broj kompjutera u okviru jedne poslovnnice),
prezentacija
5 casova obuke.

detaljan opis naseg softera mozete pogledati na sajtu Funtours IT - SOFWTER ZA TURISTICKE AGENC

no replies

Leave your comment