7 prednosti Google reklamiranja

Želite li da vaš biznis raste ?

MI cemo za vas voditi Google kampanju

Google AdVords je Googleova platforma za oglašavanje, gdje se oglasi prikazuju korisnicima prilikom pretraživanja. Trenutne pogodnosti programa Google AdVords je da poboljšava vidljivost vašeg proizvoda ili usluge. Reklama koja  donosi brže rezultate.

google

1.

Povećajte svest o vašoj ponudi

Ranije je svest o brendu bila manje-više praćena slepom metodom, a to je oglašavanje na novinama, bilbordima, radio i TV reklamama. Ovaj pristup bi doveo do rezultata za potrošačke proizvode, ali B2B proizvodi su u velikoj meri pretrpeli gubitak jer  komunikacija reklamne poruke široj publici nije davala željene rezultate. Digitalno oglašavanje, posebno Google AdVords, unapredilo je način na koji se brendovi oglašavaju. Sa Google AdVords, brendovi mogu da se oglašavaju publici kada istražuju svoju kategoriju proizvoda u pretraživaču. Oglašivači takođe mogu povećati broj poseta tako što ciljaju ljude na drugim veb-lokacijama putem Google prikazivačke mreže. Stoga je prepoznatljivost brenda jedna od najčešćih pogodnosti programa Google AdVords.

google

2.

Brži rezultat od SEO

(SEO - klasična optimizacija sajta )

3.

Budite ispred konkurencije

4.

Povećajte vidljivost vaših proizvoda
ka najkvalitetnijem tržištu

5.

Napravite strategiju kampanje zasnovanu na demografskim podacima korisnika

Jedna od najnovijih izmena  Google kampanje za pretragu su podaci o demografskim podacima korisnika kao što su starost, pol, status roditelja itd. Ako uzmete u obzir da ste dizajner enterijera i da su vaši ciljni korisnici osobe koje imaju kuću ili koje su planiranje izgradnje kuće. Počeli ste da koristite Google AdVords i posmatrate da vaša stopa konverzije nije velika. Odlučili ste da pogledate demografiju vaše publike i utvrdili da 30% saobraćaja dolazi iz starosne grupe od 18 do 24 godine, što uglavnom nije starosna grupa vaše publike. Odlučili ste da isključite ovu starosnu grupu u eksperimentu i pokrenete eksperiment neko vreme. Do kraja eksperimenta, primetite da je stopa konverzije vašeg eksperimenta mnogo bolja od originalne. Ovo je jedan od načina na koji demografija korisnika predstavlja jednu od prednosti Google AdVords-a.

google

Leave your comment